תפריט נגישות

סמל אמיר בלון ז"ל

ספר לזכרו - בלון אמיר ז"ל

אמיר שלנו

כריכת הספר
אלבום תמונות

אמיר שלנו

אתה כבר לא שלנו, המלאכים אותך לקחו. הם תמיד לוקחים ילדים יפים ואתה היית כל כך יפה, פרח בתחילת חייו, פרח שלא יפרח עוד לעולם.
כמה התגאינו בך, כמה אהבנו אותך ונשארה לנו אבן אילמת למזכרת. כשנולדת הבאת עמך את האור והשמחה, סבא מייקה קרן מאושר וגאווה הוא לא ציפה לפגוש אותך כל כך מהר בעולם אחר, הוא חשב שישמור עליך מלמעלה ועכשיו הוא ודאי שומר עליך לידו, צמוד, קרוב אליו כמו שתמיד אהב. עשרים שנה נהננו מעיניך הצוחקות, מאור פניך טוב ליבך נשקף מהם והחיוך לא מש משפתיך. אף פעם לא אמרת "לא" תמיד היית מוכן לעזור, תמיד דאגת לכולם, התקשרת לשאול מה שלום הסבתות, הסבא ההורים והאחיות. חשבת תמיד מה יהיה טוב לאחרים. לחברים. בדרישותיך לעצמך היית כל כך צנוע! תמיד אמרת שטוב לך. שאתה בסדר, שנפסיק לדאוג לך כי הכל כל כך קל והכל שימח אותך.
כשמך היית. אמיר העצים! האצלת על כולם וכולם שאפו להגיע לצמרתך, אך אמיר הרובה גדע את יופי עלומייך.
בלכתך, הכל עמד מעוצמת הכאב וההלם, נותר רק חלל ענק, חלל בלב בבית, ברחוב והלב מסרב להאמין ולקבל את רוע הגזירה.
בסתר עוד מחכים לשמוע את קולך. סבתא מחכה לצלצול שלא ישמע ועיננו נשואות לדלת בתקוה שתופיע? אך רק המציאות המרה תופחת על פנינו ומותירה אותנו עם הכאב הגדול והגעגועים הרבים ליופי הטמון פה מתחת לאבנים.
שכב במנוחה אמיר שלנו, המלאכים ודאי שומרים עליך שם למעלה ואנו נשמור את זכרך כאן על האדמה הכואבת ליד האבנים הדוממות עם נפשנו הפצועה ועיננו הדומעות.
לנצח נזכור אותך בן יפה ואהוב.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה