תפריט נגישות

טוראי דוד דיוי בקמן ז"ל

דוד בקמן
בן 19 בנפלו
בן דיגנה ומריו
נולד בארגנטינה - בואנוס-איירס
בז' באייר תשל"ד, 29/4/1974
התגורר בערד
התגייס ב-אוגוסט 1993
שרת בחטיבת הצנחנים בא"ח 35
נפל בעת שירותו
בג' בתשרי תשנ"ד, 18/9/1993
מקום קבורה: ערד
חלקה: 1, שורה: 1, קבר: 6.
הותיר: הורים, שני אחים - סרג'יו וגסטין ואחות - רוקסן

קורות חיים

בן דיגנה ומריו. נולד ביום ז' באייר תשל"ד (29.4.1974), בבואנוס איירס, בארגנטינה, בן שני למשפחה בת ארבעה ילדים. דוד היה ילד שקט, מופנם מעט, ומגיל צעיר מאוד בלט בתבונה ובחוכמה. שנות ילדותו ותחילת נעוריו עברו עליו בארגנטינה, שם סיים את בית הספר היסודי ואת חטיבת הביניים. דוד היה נער ספורטאי, שבלט במשחקי כדור עף ובהרמת משקולות. כאשר היה בן שש עשרה, עלתה המשפחה עם ארבעת הילדים לישראל ובנתה ביתה בערד. קשיים בקליטה, ללא שפה וללא חברה, אפיינו את השנה הראשונה בישראל, אך לאחר תקופה קצרה למד דוד את השפה העברית, השתלב בבית הספר התיכון "אורט ערד", במגמת אדריכלות, רכש חברים וידידים והשתתף בפעולות חברתיות של תנועת הנוער "ביתר". דוד היה נער רגיש ועצור מעט, הוא התבטא בכתיבת שירים, בציור ובאיור קריקטורות ושאף להמשיך את לימודיו בתחום הגרפיקה. כבר בנעוריו היה דוד עצמאי מאוד. הקפיד לדאוג בעצמו לכל צרכיו, יצא לעבוד והצליח אף לעזור למשפחתו.

במחצית חודש אוגוסט 1993, גויס דוד לשירות חובה בצה"ל. הוא התנדב לשרת כלוחם קרבי בחטיבת הצנחנים והחל במסלול הטירונות. היה מאושר וגאה, למרות הקושי הפיסי שהיה כרוך בכך.

ביום ג' בתשרי תשנ"ד (18.9.1993) נפל דוד בעת שירותו. בן תשע עשרה היה בנופלו. הוא הובא למנוחת עולמים בחלקה הצבאית בבית העלמין בערד.

הותיר אחריו הורים, שני אחים - סרג'יו וגסטין ואחות - רוקסן.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה