תפריט נגישות

טוראי אברהם אבי אביטל ז"ל

אברהם אביטל
בן 19 בנפלו
בן דליה ודוד
נולד בבאר שבע
בי' בחשוון תשל"א, 9/11/1970
התגורר בערד
התגייס ב-5/2/1989
שרת בחטיבת גבעתי פלחה''ן ''דולב''
נפל בעת שירותו
בי' בסיון תשמ"ט, 13/6/1989
מקום נפילה: אילת
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: באר שבע
הותיר: הורים, שתי אחיות: איילת ונילי ושני אחים: ירון ונדב

קורות חיים

הבחור הגבוה והחסון דווקא נולד "פג", עם רעמת שיער שחורה ומבריקה, שמו נקרא על-שם הסבא. אבי, כתינוק רזה וארוך לבוש יום יום בחליפה נקיה שקט ורגוע. אבי כילד מחייך וצוחק, אוהב לצייר, משתתף בתחרות לכשרונות צעירים ומגיע למקום השלישי. אבי כנער גבוה משכמו ומעלה, חייכן מאוד, ערימת שיער מתולתל על ראשו, ספורטאי חזק ואוהב לשחות השתתף בתחרויות ובאליפות ישראל ב- 1,500 מטר חופשי והגיע למקום השלישי.

אבי כעלם מצטרף לצוות המאמנים הצעירים בשחייה, והופך לדמות מחנכת בזכות עבודתו הרצינית וגישתו החינוכית. אבי כבוגר בתיכון מצטיין בלימודים בקלות, בוגר, בנוי כהלכה נפשית וגופנית עם נועם הליכות ומאור פנים המעניק רגעים יפים.

כמעט גבר שלם המפעיל שיקול דעת, חש כל דבר סביבו ומתייחס לכל אדם בדרך ארץ, חבריו כאחים הם, מטיילים ביחד בכייף, צחוקם מלא שמחת חיים, בדיחות והטלפון אינו מפסיק לצלצל. הכתיבה שלו קלה ומשעשעת עם חוש הומור, כתיבה המעלה סיפורי קונדס וצחוק תמידי על השפתיים, שנה וחצי עם החברה אלונה והוא קורא לה "אלוקשקה".

את המוסיקה של שלמה ארצי אוהב הוא. אבי כגבר לצבא בוחר בטייס, הוא מקבל מכתב - "עמדת בהצלחה בכל המבדקים לצ"א ומצורף מועד גיוסך לקורס של חיל האויר".

עם גיוסו לצה"ל ולאחר הגיבוש שהיה קשה מבחינה גופנית נפסל ועבר לגבעתי כחייל קרבי. אבי בתמונות שתלויות על הקיר ששם עדיין מחייך חיוך יפה ותמים חיוך שאהב את החיים. והוא עוד לא בן 19, שיער שחור, מטר שמונים ושלושה, עיניים חודרות, פה צוחק, נפש עדינה ולב טהור.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה